ساخت خلاقه ویدئویی

تبلیغات ویدئویی یکی از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغ امروزه است که می‌تواند بسیار موثر واقع شود. تبلیغات ویدئویی، شامل یک فایل ویدئویی است که در اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مرتبط نمایش داده خواهد شد.
 برای ساخت خلاقه میانی لازم است بخش‌های زیر را تکمیل کنید.

نام خلاقه : برای خلاقه خود یک نام انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود برای نام‌گذاری خلاقه‌ها بر‌اساس موضوع و محتوای تبلیغ، نام مناسب انتخاب کنید.

آدرس مقصد : در این بخش آدرس اپلیکیشن و یا وب سایتی که کاربر بعد از کلیک تبلیغ به‌ آن ارجاع داده می‌شود را وارد نمایید. آدرس مقصد باید دارای پروتکل http ,https و ‌یا شامل bazaar, market, myket باشد.
نکته: شما می توانید با افزودن متاتگ‌های ترکینگ کلیک های خلاقه را ردیابی کنید. جهت آشنایی با نحوه استفاده از آن بخش ردیابی (tracking) را مطالعه نمایید.

تصویر : تصویر تبلیغاتی را در اندازه استاندارد (320x480) آپلود کنید. لازم به ذکر است حجم فایلی که آپلود می‌کنید حداکثر می‌تواند 1MB  باشد.

فایل ویدئو: فایل تبلیغ ویدئویی را با حداکثر حجم فایل 20MB آپلود کنید.
بعد از ساخت خلاقه ها در این مرحله فهرستی از خلاقه‌های ساخته‌شده به شما نمایش داده خواهد شد که می توانید آنها را بررسی کنید و یا تنظیمات مجدد بر روی آنها داشته باشید. شما می توانید هر خلاقه را از حالت فعال خارج کنید یا آن را ویرایش نمایید و یا از یک خلاقه کپی بگیرید یا خلاقه را حذف کنید.
لازم به تذکر است که خلاقه‌های ساخته‌شده زمانی به حالت ذخیره در خواهند آمد که کمپین را ذخیره کنید.بنابراین بعد از ساخت آنها از ذخیره شدن کمپین اطمینان حاصل نمایید.
آیا این متن توانست به شما کمک کند؟