گزارشات کلی صفحه گزارشات

در این قسمت از صفحه گزارشات، بر اساس فیلترهایی است که در بخش کلیات صفحه گزارشات انجام داده اید، گزارشاتی در خصوص کلیک، نمایش، CTR% و بهای کل ارائه می‌شود.

تبلیغ‌دهندگان از طریق ۳ بخشی که در تصویر زیر مشخص شده است به راحتی می­توانند اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کنند.

 کلیات صفحه گزارشات (کلیک-نمایش-نرخ کلیک-بهای کل) در پنل تبلیغ‌دهندگان شبکه تبلیغاتی مگنت

بخش ۱:

اطلاعاتی که در این کادر به شما نمایش داده می­شود بر اساس فیلترهایی است که در بخش کلیات صفحه گزارشات انجام داده اید، این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  1. تعداد کلیک: یعنی بر اساس بازه زمانی که انتخاب کرده­اید، چند بار بر روی تبلیغات نمایش داده شده‌ی مورد نظر شما، توسط کاربران مشاهده کننده تبلیغات، کلیک شده است.
  2. تعداد نمایش: یعنی بر اساس بازه زمانی که انتخاب کرده­اید، چند بار تبلیغات شما نمایش داده شده است.
  3. %CTR : CTR  مخفف Click Through Rate است و " نرخ کلیک" معنا می‌شود که نسبت تعداد دفعات کلیک بر روی تبلیغ به تعداد دفعات نمایش تبلیغ را نشان می‌دهد. از طریق این مولفه می­توانید خلاقه‌های خود را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام خلاقه عملکرد بهتری داشته است و در نتیجه نمایش و کلیکی بهتری را برای شما حاصل کرده است.
  4. بهای کل: یعنی با توجه به انتخاب‌های انجام شده در بخش کلیات صفحه گزارشات، جهت نمایش خلاقه‌ی مورد نظرتان چه مقدار هزینه کرده‌اید.

بخش ۲:

این بخش تنظیماتی هستند که نحوه نمایش نمودار بخش ۳ را مشخص می­کند. در این بخش می­توانید تنظیم کنید که زمان انتخابی شما در چه بازه‌هایی اعم از روز به روز، هفته به هفته و یا حتی ماه به ماه بر روی محور افقی تفکیک شود.

بخش ۳:

گزارش این بخش بر اساس فاکتورهای انتخابی، بصورت نمودار خطی نمایش داده می‌شود. می­توانید از طریق تحلیل نمودار، وضعیت مشتری‌های خود را بررسی کنید.

اطلاعات نمایش، کلیک و هزینه هر مشتری مرتبا در حال تغییر می­باشد. نمودار خطی این بخش، نحوه توسعه اطلاعات را در مدت زمان انتخابی شما به خوبی نشان می دهد. در این نمودار اعداد بر روی محور افقی از چپ به راست، زمان انتخابی در بازه انتخاب شده و اعداد بر روی محور عمودی از پایین به بالا نمایش، کلیک یا هزینه را نمایش می‌دهد. هر تبلیغ‌دهنده با انتخاب داده مورد نیاز خود می‌تواند مشاهده کند که در هر بازه زمانی چه تغییراتی در رابطه با آن مولفه بوجود آمده است و بر اساس آن برای تبلیغات خود برنامه ریزی های مناسبی انجام دهد.

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟