اتصال حساب ناشر به تبلیغ‌دهنده

در صورتیکه که شما نیز جز آن دسته از کسب و کارهایی هستید که علاوه بر اینکه علاقمند به تبلیغ کسب و کار خودتان از طریق شبکه تبلغاتی مگنت هستید (نقش تبلیغ دهنده)، دارای بستر نمایشی جهت نمایش تبلیغات بصورت آنلاین نیز هستید(نقش ناشر) و مایلید که از این طریق کسب درآمد هم داشته باشید، نیاز است که در پنل مگنت برای هر دو نقش تبلیغ‌دهنده و ناشر، حساب خود را ایجاد کنید.

توجه: در شبکه تبلیغات مگنت این قابلیت وجود دارد که میتوانید با یک آدرس ایمیل واحد، هر دو نقش را ایجاد کنید.

در حال حاضر شما با نقش "تبلیغ‌دهنده" در مگنت ثبت نام کریده‌اید و قصد دارید تا از طریق بستر نمایشی خود کسب درآمد هم داشته باشید.

بسیار خب بیایید شروع کنیم:

گام اول:

در صفحه اصلی پنل که با نقش "تبلیغ‌دهنده" وارد شده‌اید و در نوار بالای صفحه، با کلیک بر روی علامت "خروج" (بالا سمت چپ) از پنل خارج شوید.

دکمه خروج از پنل تبلیغ‌دهندگان شبکه تبلیغاتی مگنت

گام دوم:

بعد از خروج وارد صفحه لاگین خواهید شد. در این صفحه با همان ایمیل و رمز عبور قبلی که برای نقش اول(تبلیغ‌دهنده) ثبت نام کرده‌اید، وارد شوید.

صفحه لاگین تبلیغ‌دهنده در شبکه تبلیغاتی مگنت

گام سوم:

بعد از انتخاب "ورود" وارد صفحه زیر خواهید شد، در این صفحه به شما پیشنهاد داده می‌شود که در صورت تمایل می توانید نقش دیگری (ناشر) را نیز در مگنت داشته باشید.

بنابراین نقش "ناشر" را انتخاب کنید:

انتخاب نقش ناشر جهت اضافه شدن به نقش تبلیغ‌دهنده در شبکه تبلیغاتی مگنت

گام چهارم:

 بعد از انتخاب نقش جدید، با صفحه زیر مواجه می‌شوید:

افزودن نقش ناشر به نقش تبلیغ‌دهنده در شبکه تبلیغاتی مگنت

از آنجا که قصد دارید نقش جدیدی به حساب کاربریتان اضافه کنید، گزینه "افزودن نقش" را انتخاب کنید.

این گام، گام نهایی است و بعد از این مرحله به صفحه پنل نقش جدید(ناشر) وارد می‌شوید و می‌توانید منوهای مربوط به این نقش را ببینید و از آنها استفاده کنید. پس از ورود، پیغام افزوده شدن نقش جدید به شما نمایش داده خواهد شد:

پیلم افزودن نقش ناشر به نقش تبلیغ‌دهنده در شبکه تبلیغاتی مگنت

برای سوئیچ بر روی هر کدام از نقش­ها تنها کافیست بر روی آدرس ایمیل خود (بالا سمت چپ) کلیک کنید و در منوی باز شده، گزینه "حساب‌های کاربری" را انتخاب کنید.

دکمه انتخاب حساب‌های کاربری در شبکه تبلیغاتی مگنت

با کلیک بر روی این گزینه، یک صفحه پاپ آپ باز خواهد شد که نقش های شما را نمایش میدهد، با کلیک بر روی نقش مورد نظرتان، وارد پنل نقش انتخاب شده خواهید شد و میتوانید بین نقش‌های خود جابجا شوید.

تغییر حساب‌ کاربری در شبکه تبلیغاتی مگنت

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟