ساخت خلاقه همسان

خلاقه همسان از مدرنترین نوع تبلیغات است . در این نوع تبلیغ، امکان نمایش محتوای تبلیغ در حالت‌های مخلتف و بصورت یکپارچه با محتوای ناشر وجود دارد بنابراین امکان موفقیت این تبلیغات بیشتر از سایرین می‌تواند باشد. تبلیغات همسان شامل عنوان و توضیحاتی در خصوص تبلیغ و همچنین تصویر آیکن برند و یا محصول و تصویر تبلیغ و عبارت فراخوانی است.
برای ساخت خلاقه همسان لازم است بخش‌های زیر را تکمیل کنید.

نام خلاقه : برای خلاقه خود یک نام انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود برای نام‌گذاری خلاقه‌ها بر‌اساس موضوع و محتوای تبلیغ، نام مناسب انتخاب کنید.

آدرس مقصد : در این بخش آدرس اپلیکیشن و یا وب سایتی که کاربر بعد از کلیک تبلیغ به‌ آن ارجاع داده می‌شود را وارد نمایید. آدرس مقصد باید دارای پروتکل http ,https و ‌یا شامل bazaar, market, myket باشد.
نکته: شما می توانید با افزودن متاتگ‌های ترکینگ کلیک های خلاقه را ردیابی کنید. جهت آشنایی با نحوه استفاده از آن بخش ردیابی (tracking) را مطالعه نمایید.

عنوان: یک عنوان برای تبلیغ خود در نظر بگیرید. عنوان تبلیغ مهم‌ترین عبارتی است که کسب‌و‌کار یا محصول شما را معرفی می‌کند.

توضیحات: تبلیغ شما می‌تواند توضیحات تکمیلی نیز داشته باشد تا معرفی دقیق‌تری کسب‌و‌کار یا محصولی که تبلیغش می‌کنید به بیننده ارائه دهید. توجه داشته باشید اندازه متن توضیحات حداکثر می‌تواند ۹۰ کارکتر باشد.

عبارت فراخوانی: عبارت فراخوانی عنوانی است که بر روی دکمه مقصد تبلیغ قرار می‌گیرد. مثال: “کلیک کنید”
شما می‌توانید با توجه به سیاست تبلیغ خود، عبارت فراخوانی مناسب‌تری را تعریف کنید به طور مثال درصورتی که صفحه لندینگ شما صفحه نصب اپلیکیشن است می‌توانید ازعنوان “نصب کنید” استفاده کنید در صورتی که تبلیغ شما محصولی را معرفی می‌کند می‌توانید از عنوان “خرید کنید” استفاده کنید. توجه داشته باشید اندازه متن عبارت فراخوانی حداکثر می‌تواند ۱۵ کارکتر باشد.

تصویر: تصویر تبلیغاتی را در اندازه استاندارد (1200x627)(1136x640) در تبلیغات موبایلی و (800x600) در تبلیغات وب آپلود کنید. از آنجایی که تبلیغات همسان همراه با عنوان و توضیحات هستند بهتر است تصویر فاقد متن باشد. لازم به ذکر است حجم فایلی که آپلود می‌کنید حداکثر می‌تواند1MB باشد.

آیکن: آیکن کسب و کار خود را در سایز استاندارد (240x240) آپلود کنید. لازم به ذکر است حجم فایلی که آپلود می‌کنید حداکثر می‌تواند1MBباشد.
آیا این متن توانست به شما کمک کند؟