پرسش‌های متداول تبلیغ دهندگان

با مراجعه به بخش «گزارش ها» در پنل (سمت راست اولین گزینه) ، با فیلتر کمپین و تعیین بازه زمانی مورد نظرتان امکان مشاهده نتایج اکران کمپین دارید.
بله، در هنگام ساخت کمپین در قدم اول «محیط تبلیغات» بستر تبلیغات بر اساس موبایل و وب را انتخاب و در قدم سوم «هدف‌گذاری کمپین»، می‌توانید بر اساس دستگاه و اپراتور، موقعیت جغرافیایی،دسته بندی موضوعی رسانه‌ها و نوع حالت نمایش تبلیغ را مورد هدف قرار دهید.
هچنین در صورتی که بخش مخاطبان را در پنل مگنت فعال کرده باشیدو می توانید کمپین خود را بر گروه خاصی از کاربران سایت هدف گذاری مجدد داشته باشید.
بطور حتم کم بودن حجم صفحه فرود وب برای لود شدن سریع صفحه و نمایش سریع آن به کاربران و نیز کم بودن حجم apk برای دانلود در هر چه سریع تر به نتیجه رسیدن کمپین شما بسیار کمک خواهد کرد.
در یک کمپین شما امکان ساخت انواع حالت نمایشی (بنری، همسان و ویدئویی) را در هر تعداد که بخواهید دارید.
مدت زمان آپدیت پنل گزارشات مگنت حداکثر یکساعت میباشد.
در ساخت تعداد خلاقه برای یک کمپین هیچ محدودیتی وجود ندارد، و پیشنهاد ما برای شما این است که تنوع حالت نمایش و تعداد بنرهای به بیشتر و بهتر دیده شدن شما کمک شایانی خواهد کرد.
تعیین بهای نمایش و کلیک در مگنت به صورت لحظه ای در زمان ساخت کمپین از طریق بافری رنگی و عددی در کنار جایگاه درج قیمت هر نمایش و کلیک در هنگام ساخت کمپین به شما پیشنهاد داده میشود.
بله، تنها کافیست تمامی اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل نمایید و از طریق پنل درخواست بازگشت وجه به ما ارسال کنید.
بررسی و تایید کمپین شما تا یکساعت بعد از ساخته شدن توسط کارشناسان مگنت انجام و بعد از تائید بلافاصله کمپین شما در بیدینگ شرکت داده میشود و اکران آغاز می گردد.