پرسش‌های متداول ناشران

شما می‌توانید در دو بازه زمانی ۱۱ام تا ۱۵ام و ۲۶ام تا ۳۰‌ام هر ماه درخواست واریز را ثبت نمایید و البته این در صورتی امکان‌پذیر است که حداقل درآمد رسانه، کف مبلغ تعیین شده یعنی ۵۰۰۰۰ تومان باشد. در صورتی که مقدار کیف پول شما تا ساعت پایانی ۱۵‌ام و ۲۶ام ماه جاری بزرگ‌تر مساوی این مبلغ بوده و مورد تایید ادمین باشد، وارد روال پرداخت می‌گردد.

 
اپلیکیشن شما باید در حالت انتشار قرار داشته باشد. هنگام ثبت رسانه در پنل کاربری مگنت می‌بایست لینک انتشار اپلیکیشن خود در یک اپ استور معتبر را وارد نمایید. در این صورت رسانه‌ی شما بررسی و تایید می‌شود.

 

برای پیاده‌سازی تبلیغات می‌توانید راهنمای پیاده‌سازی فنی مگنت را در اینجا مشاهده کنید.

 
شما می‌توانید گزارش کلیک‌ها و درآمد کلی خود را به صورت خلاصه در قسمت گزارشات مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات کامل‌ اینجا را مطالعه کنید.

 
بله، در صورتیکه که شما نیز جز آن دسته از کسب و کارهایی هستید که علاوه بر اینکه علاقمند به کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات بصورت آنلاین (نقش ناشر) هستید، مایلید که کسب و کار خودتان را نیز از طریق شبکه تبلیغات مگنت تبلیغ کنید (نقش تبلیغ‌دهنده)، نیاز است که در پنل مگنت برای هر دو نقش نمایش‌دهنده و تبلیغ‌دهنده، حساب خود را ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات کامل اینجا را مطالعه بفرمایید.