تفاهم‌نامه همکاری تبلیغ‌دهندگان

همانگونه که حقوقدانان بیان نموده اند، تفاهم نامه در واقع سندی است که در آن اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی برای دستیابی به یک توافق در آینده، معانی و اهداف مشخصی را اختیار می­کنند و این تفاهم را مبنا، اصول و چارچوب هر گونه تصمیم بعدی قرار می­دهند.

در ادامه تفاهم­نامه فی ما بین مگنت و تبلیغ‌دهندگان را مطالعه خواهیم کرد:

 

شرایط استفاده از خدمات مگنت

شرایط استفاده از خدمات «مگنت» به عنوان تفاهم‌نامه قانونی وجاهت دارد و از این پس به آن «تفاهم‌نامه»گفته می‌شود. این تفاهم نامه میان کاربر و مگنت خواهد بود و در برگیرنده تعهدات مگنت و کاربر می‌باشد. تمامی استفاده‌کنندگان از خدمات مگنت که در وبگاه  www.magnetadservices.com ثبت نام کرده‌اند، به عنوان کاربر مگنت شناسایی می‌شوند و ثبت نام و تایید ایمیل فعال‌سازی توسط کاربر به منزله قبول تمامی مفاد این تفاهم‌نامه خواهد بود. لذا حتی اگر بخشی از این تفاهم‌نامه مورد پذیرش شما نیست، لطفا از سایت مگنت و خدمات آن استفاده نکنید. مگنت ممکن است طی زمان، خدمات جدیدی را به مجموعه خدمات خود اضافه کند و یا در خدمات فعلی تغییراتی ایجاد نماید. این تفاهم‌نامه تمامی خدمات جدید و خدمات بازبینی شده را نیز شامل می‌شود.

 

ماده ۱- تعاریف

مگنت: مگنت نام تجاری یک سامانه تبلیغاتی است که در مالکیت و اختیار شرکت خدمات هوشمند حصین همراه پردیس می‌باشد. این سامانه بستری برای عرضه فضاهای تبلیغاتی دیجیتال و همچنین تقاضا برای استفاده از فضاهای موجود برای تبلیغات است.

رسانه: هر نرم‌افزار و یا وب سایتی که قابلیت نمایش تبلیغات آنلاین در آن فراهم باشد یک رسانه است.

کاربر: هر شخصی اعم از افراد حقیقی و اشخاص حقوقی که در سایت شناسه کاربری ایجاد کند، کاربر مگنت خواهد بود.

تبلیغ‌دهنده: کاربری که در مگنت به عنوان تبلیغ‌دهنده ثبت نام می‌کند و با ساخت و تکمیل کمپین تبلیغاتی، تبلیغات خود را در رسانه‌های عضو مگنت نمایش می‌دهد.

ناشر: هر کاربری که کدهای سامانه تبلیغات مگنت را در رسانه خود قرار می دهد و از این راه کسب درآمد می‌نماید.

حساب کاربری: مجموعه اطلاعات شناسایی، تماس و مالی و حسابداری کاربر نامیده می‌شود.

بلوکه کردن حساب کاربری: حساب کاربری که بصورت کامل و دائمی مسدود می‌شود.

 

ماده ۲- استفاده از خدمات و سایت

به عنوان کاربر و یا کاربر ثبت‌نام شده شما موارد زیر را پذیرفته‌اید:

مالکیت حساب کاربری شما تنها متعلق به خود شما است. شما مجاز به در اختیار گذاشتن آن با افراد و یا سازمان‌های دیگر نیستید.

مگنت مجاز به ارائه اجازه به اشخاص ثالث برای دسترسی به حساب کاربری‌تان نخواهد بود، حتی با اجازه رسمی شما. مگنت تنها در صورت وجود حکم قضایی از مراجع ذی‌صلاح قانونی، اطلاعات حساب شما را در اختیار این مراجع قرار خواهد داد.

تمامی خدمات مگنت برای استفاده در سطح بین‌المللی درنظر گرفته شده است. لذا شما به عنوان کاربر سایت تعهد می‌نمایید علاوه بر تعهد به قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران در حوزه فعالیت‌های خود، در موارد لازم به قوانین بین‌المللی مرتبط نیز پایبند باشید.

مگنت مسئولیت رفتار هیچ یک از کاربران خود را نمی‌پذیرد. مگنت در قبال خرابی خطوط تلفن و شبکه، سیستم‌های برخط اعم از رایانه، سرور و تامین‌کننده، تجهیزات رایانه، نرم‌افزار‌هایی که به آنها دسترسی مستقیم ندارد و دسترسی‌های غیرقانونی و بدون اطلاع دیگر سایت‌ها به اطلاعات کاربران مگنت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. تحت هیچ شرایطی مگنت و کاربران آن هیچ مسئولیتی در قبال آسیب دیگران در استفاده از خدمات و سایت مگنت ندارند.

مگنت هرگونه تعهد و ضمانت بابت خرید و فروش، تناسب خدمات برای هدفی خاص و عدم بروز تخلف، اشکال و قطعی در خدمات مگنت را از خود سلب می‌نماید و تمامی ریسک‌های استفاده از مگنت بر عهده کاربر است.

کاربر متعهد می‌شود اطلاعات غلط، ناقص و گمراه‌کننده در اختیار مگنت قرار ندهد و هر زمانی که به علل مختلف اطلاعات کاربر ناقص، غلط و یا گمراه‌کننده باشد، کاربر در اسرع وقت نسبت به تصحیح آن اطلاعات اقدام کند.

کاربر متعهد می‌شود تنها یک شناسه کاربری در مگنت داشته باشد.

مگنت در قبال محتوای موجود در رسانه‌های کاربر نمایش‌دهنده تبلیغات هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. همچنین، پیوند به این وبگاه ها به معنای تائید این وبگاه ها، محصولات یا خدمات موجود در این وبگاه ها توسط مگنت نمی باشد.

به عنوان تبلیغ‌دهنده و یا آژانس تبلیغاتی شما موارد زیر را پذیرفته‌اید:

تبلیغ دهنده اجازه ندارد به هیچ روشی بینندگان تبلیغ را به عدم کلیک بر روی تبلیغ، ترغیب نماید. 
مگنت و توسعه دهندگان طرف قرارداد با مگنت در قبال محتوای موجود در تبلیغات و سایت‌های مقصد تبلیغ‌دهندگان هیچ‌گونه مسئولیتی ندارند. همچنین، پیوند به این وبگاه ها به معنای تائید این وبگاه ها، محصولات یا خدمات موجود در این وبگاه‌ها توسط مگنت نمی‌باشد.

 

ماده ۳- حقوق مالکیت

کلیه محتویات نرم افزاری و ابداعات و طرح ها و همچنین حقوق استفاده از وبگاه مگنت متعلق به شرکت خدمات هوشمند حصین همراه پردیس می‌باشد.

مگنت به عنوان یک وبگاه ایرانی از قوانین مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید و تحت حمایت قانون حقوق مولفین و مصنفین است. لذا تمامی اطلاعات، داده‌ها و متون استفاده شده در مگنت مشمول این قانون است. استفاده از اطلاعات عمومی و خبر‌های مطبوعاتی که در دسترس عام قرار دارد برای مقاصد انتفاعی مجاز می‌باشد. استفاده از دیگر اسناد و اطلاعات عمومی مگنت و کاربر، شامل اطلاعات حساب کاربری، اطلاعات میزان نمایش و درآمد و دیگر گزارش‌های کاربردی و دیگر اطلاعات و داده‌هایی که به موارد فوق محدود نمی‌شود، غیر مجاز است و تنها با هماهنگی و مجوز کتبی مگنت قابل نشر خواهند بود.

با ارسال هرگونه اطلاعات و محتوای قابل نشر به مگنت کاربر اعلام می‌دارد که این اطلاعات، دربرگیرنده هیچ گونه محتوا غیر قانونی یا نامناسب نمی‌باشد. کاربر همچنین تایید می‌کند اقدامات مقتضی را برای بازبینی و از بین بردن هر گونه بد افزار و یا ویژگی های مخرب قبل از ارسال هر گونه اطلاعات را انجام داده است و صاحب این اطلاعات است و دارای حق استفاده نامحدود از آن می‌باشد.

برای دسترسی آسان شما، ممکن است مگنت پیوند‌هایی به وبگاه‌های دیگر مهیا کرده باشد. با متصل شدن به این وبگاه‌ها لازم است شرایط استفاده از آنها را مطالعه کرده و موافقت خود را قبل از استفاده اعلام نمایید.

 

ماده ۴- اطلاعات کاربری

مگنت در صورت مشاهده و یا احتمال وجود هر گونه تناقض اطلاعات و نام کاربری وارد شده با اطلاعات واقعی فرد‌، می‌تواند اکانت کاربری کاربران را مسدود و جلوی پرداخت وجه را بگیرد. برای تایید اطلاعات و اطمینان از صحت اطلاعات در بازه‌های زمانی مختلف نیز می‌تواند از کاربر درخواست ارسال اطلاعات تکمیلی داشته باشد. بدیهی‌ است که تمامی پرداخت‌های مالی پس از دریافت اطلاعات و مدارک کامل از کاربر انجام خواهد گرفت.

اطلاعات فردی و مالی کاربران در سایت محرمانه تلقی شده و در هیچ صورت بجز حکم دادگاه در اختیار هیچ فرد و یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.

 

ماده ۵- امنیت

ارسال اطلاعات شخصی، به صورت حضوری، تلفنی یا از طریق اینترنت همیشه با خطر مواجه است و هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نیست، مگنت تمام تلاش خود را می‌کند تا دسترسی غیر مجاز به اطلاعات، استفاده غیر صحیح و نا صحیح بودن اطلاعات مندرج را به حداقل ممکن برساند و از آن جلوگیری کند اما هیچ گونه تعهدی در رابطه با جبران خسارات احتمالی وارده نمی‌نماید.

 

ماده ۶- امور مالی

چنانچه پس از شارژ کمپین، کاربر تبلیغ‌دهنده بخواهد کمپین خود را متوقف و یا بخشی از بودجه آن را به کمپین دیگری انتقال دهد می‌بایست ابتدا کمپین خود را غیر فعال نموده و سپس با ارسال درخواست جدید در پنل یا تماس با  info@magnet.ir،  تمام و یا بخشی از بودجه کمپین به حساب مگنت کاربر انتقال یابد.

اگر کاربر تبلیغ‌دهنده به هر دلیلی در درج مبلغ شارژ کمپین اشتباهی کند و یا بخواهد مبلغ باقی‌مانده در حساب خود را برداشت ‌نماید، می‌باید پس از توقف کامل تمامی کمپین‌های فعال، مراتب را با ارسال درخواست جدید در پنل یا تماس با  info@magnet.ir،  درمیان بگذارد و مگنت طی دو ماه بر اساس شماره شبای اعلام شده در حساب کاربری، که منطبق با نام درج شده در حساب کاربری نیز می‌باشد، تصفیه حساب لازم را انجام خواهد داد.

ماده ۷- تغییرات

مگنت ممکن است در هر زمانی بنا به صلاحدید خود هر مطلبی را که بر روی وبگاه ارسال شده است را حذف و یا در آن تغییراتی را اعمال کند. همچنین مگنت می‌تواند قوانین سیاست را در هر لحظه تغییر داده، یا دسترسی به این وبگاه را در هر زمان بدون اطلاع قبلی تغییر دهد و یا آن را محدود و یا مسدود کند.

 

ماده ۸- حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه اختلاف در انجام تعهدات هر يك از طرفين، اعم از اينكه مربوط به اجراي موضوع قرارداد و يا تفسير و تعبير هر يك از بندها و مفاد قرارداد و يا شرايط كار باشد، در صورت عدم حل مسالمت آميز توسط داور مرضی الطرفین، موضوع از طریق مراجع قضایی صالح و ارجاع امر به کارشناس رسمی دادگستری حل و فصل می‌گردد که رای صادره برای طرفین لازم الاجراست.

ملاک قضاوت در موارد اختلاف، وقایع (Log) ثبت شده در سیستم مگنت می‌باشد.

 

ماده ۹- پایان

این تفاهم‌نامه هیچ مسئولیتی به غیر از آن چه در آن مطرح شده است به عهده وبگاه مگنت و کاربر نمی‌گذارد.

بروزرسانی ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ پنجم دی ماه سال هزار و سیصد و نود و شش می­باشد.

 

توجه: اگر هر یک از مطالب منتشر شده در وبگاه مگنت را مخالف با شرایط این موافقنامه می‌پندارید، لطفاً با مدیر وبگاه با آدرس پست الکترونیکی info@magnet.ir تماس حاصل نمایید.

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟