اتصال حساب تبلیغ‌دهنده به ناشر

در صورتیکه که شما نیز جز آن دسته از کسب و کارهایی هستید که علاوه بر اینکه علاقمند به کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات بصورت آنلاین (نقش ناشر) هستید، مایلید که کسب و کار خودتان را نیز از طریق شبکه تبلیغات مگنت تبلیغ کنید (نقش تبلیغ‌دهنده)، نیاز است که در پنل مگنت برای هر دو نقش نمایش‌دهنده و تبلیغ‌دهنده، حساب خود را ایجاد کنید.

توجه: در شبکه تبلیغات مگنت این قابلیت وجود دارد که می‌توانید با یک آدرس ایمیل واحد، هر دو نقش را ایجاد کنید.

در حال حاضر شما با نقش "ناشر" در مگنت ثبت‌نام کریده‌اید و قصد دارید تبلیغات کسب و کار خودتان را هم در این شبکه انجام بدهید.

بسیار خب بیایید شروع کنیم:

گام اول:

در صفحه اصلی پنل که با نقش "ناشر" وارد شده اید و در نوار بالای صفحه، با کلیک بر روی علامت "خروج" (بالا سمت چپ) از پنل خارج شوید.

 

گام دوم:

بعد از خروج وارد صفحه لاگین خواهید شد. در این صفحه با همان ایمیل و رمز عبور قبلی که برای نقش اول(ناشر) ثبت نام کرده‌اید، وارد شوید.

 

گام سوم:

بعد از انتخاب "ورود" وارد صفحه زیر خواهید شد، در این صفحه به شما پیشنهاد داده می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید نقش دیگری (تبلیغ دهنده) را نیز در مگنت داشته باشید.

بنابراین نقش "تبلیغ‌دهنده" را انتخاب کنید:

 

گام چهارم:

 بعد از انتخاب نقش جدید، با صفحه زیر مواجه می‌شوید:

 

از آنجا که قصد دارید نقش جدیدی به حساب کاربریتان اضافه کنید، گزینه "افزودن نقش" را انتخاب کنید.

این گام، گام نهایی است و بعد از این مرحله به صفحه پنل نقش جدید(تبلیغ‌دهنده) وارد می‌شوید و می‌توانید منوهای مربوط به این نقش را ببینید و از آنها استفاده کنید. پس از ورود، پیغام افزوده شدن نقش جدید به شما نمایش داده خواهد شد.

 

برای سوئیچ بر روی هر کدام از نقش‌­ها تنها کافیست بر روی آدرس ایمیل خود (بالا سمت چپ) کلیک کنید و در منوی باز شده، گزینه "حساب‌های کاربری" را انتخاب کنید.

 

با کلیک بر روی این گزینه، یک صفحه پاپ آپ باز خواهد شد که نقش‌های شما را نمایش می‌دهد، با کلیک بر روی نقش مورد نظرتان، وارد پنل نقش انتخاب شده خواهید شد و می‌توانید بین نقش‌های خود جابجا شوید.

 

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟