ساخت واحد تبلیغ جدید

هر رسانه که خواهان انتشار تبلیغات آنلاین می‌باشد، مدیر رسانه باید مکان‌هایی را برای انتشار در رسانه مشخص نماید و در کدهای رسانه این امکان را تعریف نماید.

در ادامه گام هایی که برای ثبت یک واحد تبلیغی باید طی شوند را با هم مرور می‌کنیم.

گام اول: انتخاب مناسب "عنوان واحد"

هر رسانه ممکن است یک یا چندین واحد تبلیغ داشته باشد؛ بنابراین بهتر است برای هر واحد تبلیغ یک عنوان مشخص و یکتا در نظر بگیرید.

گام دوم: نوع واحد تبلیغ

 

در این بخش ۴ نوع واحد تبلیغ تعریف شده است که بصورت مختصر آنها را مرور می‌کنیم:

توجه: توجه داشته باشید که هر کدام از این چهار نوع تبلیغ؛ کاربر (کلیک کننده بر روی تبلیغ) را به صفحه فرود (فروشگاه هایی مانند گوگل پلی، مایکت، اپ استور، صفحه فرود اختصاصی طراحی شده، سایت و غیره) مورد نظر تبلیغ دهنده هدایت می‌کند.

۱- بنر موبایل

این نوع از واحد تبلیغ؛ منحصر تلفن همراه می‌باشد و بخش بسیار کوچکی از صفحه تلفن همراه را اشغال می‌کند و می‌توان با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر تبلیغ‌دهنده وارد شد.

 

۲- تمام صفحه

این نوع از واحد تبلیغ صفحه‌ای جدید بر روی پلتفرم شما باز می‌نماید که تبلیغات در آن به نمایش در می‌آید و کاربر در صورت تمایل نداشتن به بررسی تبلیغ؛ با زدن ضربدر تعبیه شده روی این صفحه از تبلیغ خارج شود.

 

۳- بنر استاندارد

این نوع از واحد تبلیغ در شبکه‌ی مگنت دارای سایزهای مشخصی است که به محض انتخاب آن، منوی بازشونده‌ای در زیر این بخش ظاهر می‌شود و شما می‌توانید سایز بنر واحد تبلیغ را مشخص کنید.

 

۴- همسان

تبلیغات همسان نسل جدیدی از تبلیغات محسوب می شوند. مدل نمایش آن به صورتی است که هارمونی و هماهنگی خوبی با رسانه‌ی نمایش دهنده‌ برقرار می‌کند و به این نحو کاربر حس از هم گسیختگی تبلیغات از محتوای رسانه‌ را نخواهد داشت.

 

با انتخاب این نوع از واحد تبلیغ در زیر "نوع واحد"؛ فرمت‌های مختلف تبلیغات همسان تحت عنوان «قالب تبلیغ» و «چینش تبلیغ» برای شما قابل انتخاب است که در توضیحات تکمیلی واحد تبلیغ همسان به تفصیل توضیح داده شده است.

 

گام سوم: جنسیت

در این بخش مشخص می‌کنید که رسانه‌ی شما تمامی جنسیت ها (عمومی)  یا جنسیت خاصی (زن یا مرد) از مخاطبین را پوشش می‌دهد.

گام چهارم: دسته‌بندی‌های تبلیغات

در این بخش مشخص می‌کنید که رسانه‌ی شما محدود به دسته‌بندی خاصی است و یا تمامی زمینه‌هایی که شبکه دارای تبلیغات است را دریافت و نمایش خواهد داد.

می‌توانید با زدن تیک "انتخاب همه" که در سمت چپ قرار داد تمامی دسته‌ها را انتخاب نموده و با این کار شانس دریافت و نمایش تبلیغات بیشتر برای رسانه خود را افزایش دهید و یا اینکه تعداد محدودی از دسته‌ها را انتخاب کنید که در آخر جهت تائید موارد انتخاب شده؛ حتما تیک موجود در سمت راست پایین با عنوان "محدودیت نمایش به دسته‌های انتخاب شده" را انتخاب کنید.

 

گام پنجم: ذخیره

در گام آخر اطلاعاتی که وارد کرده‌اید را ذخیره کنید، با طی این گام سیستم شما را به صفحه ای جدید وارد می‌کند که در این صفحه "شناسه واحد تبلیغ" و "مستندات پیاده‌سازی تبلیغات" وجود دارد.

 

در قسمت "مستندات پیاده‌سازی تبلیغات"  قسمت‌هایی با عنوان AD_UNIT_ID وجود دارد، که منظور "شناسه واحد تبلیغ"  بوده و باید با کد "شناسه واحد تبلیغ" جایگزین شود.

توجه: لطفا قبل از هرکاری ابتدا راهنما را بخوبی مطالعه و سپس اقدام به اجرای شناسه در رسانه خود کنید.

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟