راهنمای شروع سریع

در این قسمت می‌خواهیم یک تور سریع آشنایی با مراحل مختلف شبکه تبلیغاتی مگنت از زمان ورود به پنل تا پایان تصفیه حساب یک ماه را داشته باشیم.

اگر شما دارای یک رسانه (Media) هستید و قصد دارید درون رسانه خود تبلیغات آنلاین داشته باشید و از این طریق کسب درآمد کنید، بطور حتم "شبکه تبلیغاتی مگنت" انتخاب مناسبی است.

  • عضویت به عنوان ناشر

برای اینکه از شبکه تبلیغاتی مگنت تبلیغات دریافت و در رسانه خود نمایش دهید، ابتدا باید در لیست ناشرین مگنت قرار بگیرید. جهت این امر، اولین قدم "ثبت‌نام" در پنل شبکه تبلیغاتی مگنت می­‌باشد، بنابراین به سایت مگنت به آدرس www.magnetadservices.com مراجعه کنید و در بالای صفحه سمت چپ بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک و وارد بخش ثبت نام شوید. در این مرحله اطلاعات بسیار مختصری برای ثبت‌نام دریافت خواهد شد.

ابتدا باید نقش "ناشر" را انتخاب کنید، همچنین اطلاعات دریافتی از شما بر اساس انتخاب "نوع حساب" شخصیت حقیقی یا حقوقی توسط شما، متغیر است.

بعد از طی کردن مراحل عضویت، شما به عنوان کاربر (با نقش ناشر) به عضویت پنل شبکه تبلیغاتی مگنت درآمده و دارای یک پنل اختصاصی هستید.

 

  • رسانه ها

شما با عنوان "ناشر" در پنل شبکه تبلیغاتی مگنت ثبت‌نام کرده‌اید. ثبت‌نام شما با نقش "ناشر" به این معناست که شما دارای رسانه یا رسانه­‌هایی هستید که قصد دارید درون آنها واحدهای تبلیغاتی تعریف کنید. برای اینکار باید کدهایی از شبکه تبلیغاتی مگنت دریافت و بر روی رسانه خود پیاده‌­سازی کنید تا تبلیغات به سوی رسانه شما روانه گردد و به این وسیله کسب درآمدتان از نمایش تبلیغات آغاز شود. بنابراین مهم­ترین کاری که شما در ادامه خواهید داشت، تعریف رسانه‌ها و واحدهای تبلیغاتی هر رسانه است.

برای تعریف و مدیریت رسانه(ها) منوی سمت راست پنل مدیریتی وارد بخش "رسانه‌ها" شوید.

در صورتیکه که رسانه‌­ای جدید دارید از طریق کلیک بر روی گزینه "ساخت رسانه جدید" بسته به اینکه رسانه شما اپلیکیشن (اپ) و یا وبسایت (وب) می‌باشد، می‌­توانید اقدام به ساخت رسانه جدید نمایید.

همچنین در صورت ساختن رسانه، در این صفحه لیستی از رسانه‌های خود را خواهید دید که اطلاعات کلیدی در مورد هر رسانه و گزینه­‌های ویرایش، واحدهای تبلیغ، افزودن واحد و حذف در روبروی ستون هر رسانه قرار داده شده است که از طریق آنها قابلیت مدیریت رسانه به شما داده شده است.

بعد از ذخیره اطلاعات رسانه، پنل بلافاصله شما را به صفحه "واحد تبلیغ" هدایت می‌کند که از طریق کلیک بر روی گزینه "افزودن واحد تبلیغ جدید"، می‌­توانید اقدام به ساخت واحد تبلیغ جدید کرده و "شناسه واحد تبلیغ" را دریافت و در رسانه پیاده‌­سازی کنید.

همچنین در صورت ساختن واحد تبلیغ، در این صفحه لیستی از واحد‌های تبلیغ خود را خواهید دید که اطلاعات کلیدی در مورد هر واحد تبلیغ و گزینه­‌های ویرایش، راهنمای پیاده‌سازی و حذف در روبروی ستون هر واحد تبلیغ قرار داده شده است که از طریق آنها قابلیت مدیریت واحد تبلیغ به شما داده شده است.

 

  • راهنمای برنامه نویسان

در این بخش به راحتی با توجه به نوع و سیستم عامل رسانه خود می‌­توانید راهنمای پیاده­‌سازی­ را دریافت کنید و در صورتیکه به مشکلی برخوردید، تنها کافیست به بخش کاربری خود رفته و با ارسال درخواست جدید، سوال مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید.

 

  • گزارشات

در این بخش شما امکان بررسی عملکرد رسانه‌های خود در رابطه با تبلیغات و میزان درآمد خود را خواهید داشت.

به راحتی می‌­توانید گزارشات تمامی رسانه­‌ها و واحدهای تبلیغ مربوط به هر رسانه را بررسی کنید، که درآمد شما در رابطه با تعداد نمایش و کلیک چه میزان است و حتی می­‌توانید از طریق این بخش متوجه شوید که بیشترین ورودی­‌ها به رسانه‌ی شما از طریق چه سیستم عاملیست!

 

  • حسابداری

از زمانی که رسانه شما توسط کارشناسان مگنت تائید شود، تبلیغات به سوی رسانه تان جهت نمایش ارسال می­‌شود، درنتیجه درآمد خواهید داشت و شما می‌توانید در یک بازه زمانی ۲۶ام تا آخر هر ماه درخواست واریز را ثبت نمایید و البته این در صورتی امکانپذیر است که حداقل درآمد رسانه، کف مبلغ تعیین شده یعنی ۵۰۰۰۰ تومان باشد. در صورتی که مقدار کیف پول شما تا ساعت پایانی ۲۵ام ماه جاری بزرگتر مساوی این مبلغ بوده و مورد تایید ادمین باشد، وارد روال پرداخت می‌گردد.

بخش حسابداری پنل مگنت؛ گزارشات مالی حساب کاربری شما را نمایش می‌دهد. همچنین شامل دو بخش "صورتحساب­‌ها" و "درخواست واریز" می‌باشد.

در بخش "صورتحساب‌­ها"، می‌توانید لیستی از برداشت و واریزهایی که با مگنت داشته اید را مشاهده کنید و در بخش "درخواست واریز" می‌توانید درخواست تصفیه حساب دهید این دو بخش در قسمت قدم به قدم تا تصفیه‌حساب به صورت کامل شرح داده شده است.

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟