درخواست غیرفعال‌سازی واحدتبلیغ

گاهی شما در یک رسانه چندین واحد تبلیغ تعریف نموده­‌اید و بعد از مدتی تصمیم می­‌گیرید در یکی از واحدهای تبلیغ، تبلیغی از شبکه مگنت دریافت نکنید. بنابراین باید از طریق پنل خود این واحد تبلیغ را مدیریت کنید. به یاد داشته باشید در صورتی که از طرف ادمین ناشران رسانه این واحد تائید شده باشد و شما مدتی بر روی آن نمایش تبلیغات انجام داده باشید این واحد تبلیغی دارای تاریخچه‌­ای در مگنت می­‌باشد، بنابراین امکان حذف آن وجود نخواهد داشت، بلکه فقط امکان "غیرفعال‌سازی واحد تبلیغ" وجود دارد.

برای غیرفعال‌سازی یک واحد تبلیغی از یک رسانه، باید گام‌های زیر را که وقت زیادی از شما نخواهد گرفت طی کنید و پس از آن منتظر تائید درخواست خود از سوی ادمین ناشران باشید.

گام اول:

در پنل به بخش رسانه‌ها مراجعه کنید.

 

گام دوم:

 روبروی نام هر رسانه دکمه‌­هایی برای مدیریت آن رسانه تعبیه شده است که عنوان یکی از این دکمه‌ها "واحدهای تبلیغ" است. با کلیک بر روی این دکمه، وارد صفحه‌ای خواهید شد که لیست واحدهای تبلیغ هر رسانه در آن قرار دارد.

 

گام سوم:

روبروی هر واحدتبلیغ تعدادی دکمه برای مدیریت واحدتبلیغ قرار داده شده است که عنوان یکی از این دکمه‌ها "ویرایش" می‌باشد.

بر روی این دکمه کلیک کنید تا وارد پروسه ویرایش شوید.

 

گام چهارم:

در صفحه ویرایش در اواسط صفحه "درخواست غیرفعال‌سازی واحد تبلیغ" قرار دارد که یک دکمه زرد رنگ به نام "ارسال درخواست" وجود دارد بر روی آن کلیک کنید.

 

گام پنجم:

با زدن دکمه "ارسال درخواست"  پیغام غیرفعال‌سازی به صورت پاپ آپ ظاهر می‌شود که شما می­‌توانید پیغام خود را ارسال کنید و یا از همان پیغام آماده موجود استفاده و "ارسال" را انجام دهید.

 

گام ششم:

بعد از ارسال، درخواست شما توسط ادمین پنل ناشران بررسی و تائید می­‌گردد. زمانی که پیغام (درخواست غیرفعال‌سازی واحد تبلیغ مورد نظر تایید شد.)  را در پنل دریافت نمودید به معنی غیرفعال شدن کامل آن واحد تبلیغ می­‌باشد.

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟