پیاده‌سازی تبلیغات همسان در وب

تبلیغات لیست محتوا

در این نوع تبلیغ لیستی از تعدادی تبلیغ دارای یک تصویر و متن به صورت کنار هم و واکنش‌گرا به مخاطب نمایش داده می‌شود.

نمایش تبلیغات لیست محتوا در وب‌سایت

برای نمایش تبلیغات لیست محتوا در رسانه وب خود لازم است ابتدا در محل دلخواه خود برای نمایش یک تگ div با id دلخواه ایجاد کنید مانند نمونه زیر:

<div id="[element-id]">
</div>

در قطعه کد بالا به جای [element-id]، id دلخواه قرار دهید. کد جاوااسکریپت زیر را نیز باید به صفحه اضافه کنید که شامل متغییر magnet_content_list و اسکریپت مربوط به بارگذاری مگنت روی صفحه‌، می‌باشد.

magnet_content_list = [
    {
        "adUnitId": "[your-adunit-id]",
        "elementId": "[element-id]"
    },
    ...
];
var magnetScript = document.createElement('script'); magnetScript.type = 'text/javascript'; magnetScript.async = true; magnetScript.src =(location.protocol == 'http:'?'http':'https').concat('://static.magnetadservices.com/shared/mg.js'); document.body.appendChild(magnetScript);

که در آن به جای [your-adunit-id] شناسه واحد تبلیغی که از طریق پنل و پس از ساخت واحد تبلیغ آن را دریافت کرده‌اید را قرار دهید و به جای [element-id] نیز آی‌دی تگی که می‌خواهید این تبلیغ در آن نمایش داده شود(مانند تگ تعریف شده در بالا) را قرار دهید. همچنین می‌توانید به ازای هر چند تبلیغ لیست محتوا که می‌خواهید در یک صفحه نمایش داده شوند یک تگ و در متغییر magnet_native_ads یک object جدید اضافه کنید.

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟