داشبورد تبلیغ دهندگان

بعد از ورود تبلیغ دهنده به پنل، صفحه داشبورد قابل مشاهده است.
این صفحه از چند بخش تشکیل شده که توضیحات هر بخش در زیر به اختصار داده خواهد شد.

کیف پول :

هر حساب کاربری به یک حساب مالی دسترسی دارد که کیف پول نامیده می‌شود که هزینه تبلیغات از آن کسر می‌گردد. همچنین اگر تبلیغ دهنده به عنوان ناشر در پنل نیز عضو باشد کسب درآمدش از تبلیغات در کیف پول ذخیره خواهد شد.
برای آنکه بخواهید کمپین تبلیغاتی بسازید و تبلیغات خود را شروع کنید ابتدا لازم است اعتبار کیف پول خود را افزایش دهید.
توجه داشته باشید مبلغ کیف پول شما حداقل برابر با بودجه کل کمپینی که می‌خواهید اجرا کنید باشد تا در طی اجرای کمپین مبلغ کیف پول شما صفر نشود. در این شرایط کمپین شما به طور موقت و تا شارژ مجدد کیف پول متوقف خواهد شد. همچنین در صورتی که چندین کمپین فعال دارید حداقل مبلغ کیف پول خود را برابر با مجموع بودجه های کل کمپین ها شارژ کنید .
اعتبار کیف پول حساب شما در هدر پنل همیشه قابل مشاهده است که با کلیک بر آن امکان افزایش اعتبار آن وجود دارد.
حداقل میزان افزایش اعتبار کیف پول ۱۰۰،۰۰۰ تومان  (صدهراز تومان) است و امکان شارژ کمتر از این مبلغ وجود ندارد.
در بخشی از داشبورد امکان مشاهده وضعیت و اعتبار کیف پول وجود دارد که در صورت کاهش مبلغ آن در طی فرآیند اجرای کمپین می‌توانید از وضعیت آن مطلع باشید.
 

وضعیت کمپین ها

در بخش وضعیت کمپین ها شما می‌توانید اطلاعات کلی در ارتباط با کمپین ها و خلاقه های ساخته شده کسب کنید.
از آنجایی که هر حساب کاربری امکان ساخت چند مشتری مختلف را دارد در این بخش، تبلیغ دهنده اطلاعات کمپین های همان مشتری فعال را خواهد دید و در صورت لزوم اطلاعاتی در خصوص سایر مشتری ها را باید با تغییر مشتری بررسی کرد.
در این بخش تعداد کمپین های فعال، تعداد کمپین های غیرفعال، تعداد کمپین های تمام‌شده، تعداد خلاقه های درانتظار تایید توسط  مدیر پنل و تعداد خلاقه های ردشده توسط مدیر پنل را نمایش می‌دهد. برای کسب جزئیات بیشتر لازم است به صفحه کمپین ها مراجعه کنید.

هزینه تبلیغات در هفت روز اخیر

در این بخش نمودار میله ای از هزینه های تبلیغات در هفت روز گذشته را می‌توان مشاهده و بررسی کرد. با این گزارش شما می‌توانید میزان هزینه تبلیغ را در روزهای گذشته بررسی کرده و مطابق با آن در صورت لزوم  تغییراتی در کمپین در جهت بازدهی بهتر ایجاد کنید.
 

رویدادها

در بخش رویدادها تمامی فرآیندهای انجام شده توسط تبلیغ دهنده ثبت شده و نمایش داده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید از تاریخچه آنچه که در روزهای گذشته در پنل خود انجام داده‌اید آگاه شوید.

 
آیا این متن توانست به شما کمک کند؟