راهنمای شروع سریع

در این قسمت میخواهیم یک تور سریع آشنایی با مراحل مختلف شبکه تبلیغاتی مگنت از زمان ورود به پنل تا شارژ کمپین تبلیغاتی و دیدن گزارشات مربوطه را بگذرانیم.

اگر شما دارای خدمات یا محصولی جهت تبلیغ هستید و قصد دارید خدمات یا محصول خود را به وسیله تبلغات آنلاین معرفی کنید و از این طریق مشتریان مورد نظرتان را جذب کنید، بطور حتم "شبکه تبلیغاتی مگنت" انتخابی مناسب است.

  • ثبت‌نام

برای اینکه در شبکه تبلیغاتی مگنت تبلیغات مورد نظرتان را نمایش دهید، ابتدا باید در لیست تبلیغ‌دهندگان مگنت قرار بگیرید. جهت این امر، اولین قدم "ثبت نام" در پنل شبکه تبلیغاتی مگنت می­باشد، بنابراین به سایت مگنت به آدرس https://magnetadservices.com مراجعه کنید و در بالای صفحه سمت چپ بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک و وارد بخش ثبت نام شوید. در این مرحله اطلاعات بسیار مختصری برای ثبت نام دریافت خواهد شد.

همانگونه که در تصویر ملاحظه می‌کنید، شما باید نقش "تبلیغ‌دهنده" را انتخاب کنید، همچنین اطلاعات دریافتی از شما بر اساس انتخاب "نوع حساب" شخصیت حقیقی یا حقوقی توسط شما، متغیر است.

بعد از طی کردن مراحل عضویت به عنوان تبلیغ دهنده، شما به عنوان کاربر (با نقش تبلیغ‌دهنده) به عضویت پنل شبکه تبلیغاتی مگنت درآمده و دارای یک پنل اختصاصی مانند تصویر زیر هستید.

 

  • کمپین‌ها

شما با عنوان "تبلیغ‌دهنده" در پنل شبکه تبلیغاتی مگنت ثبت‌نام کرده‌اید. ثبت‌نام شما با نقش "تبلیغ‌دهنده" به این معناست که دارای خدمات یا محصولی جهت تبلیغ هستید و قصد دارید خدمات یا محصول خود را به وسیله تبلغات آنلاین معرفی کنید. برای اینکار باید کمپین‌های تبلیغاتی مورد نظرتان را ایجاد کنید تا بنرهای تبلیغاتی را بارگذاری کرده و به این وسیله تبلیغات آنلاین شما آغاز شود. بنابراین مهم­ترین کاری که شما در ادامه خواهید داشت، تعریف کمپین‌ها و خلاقه‌های هر کمپین و هدف‌گذاری‌های مربوط به هر خلاقه است.

برای تعریف و مدیریت کمپین(ها) مانند تصویر زیر از منوی سمت راست پنل مدیریتی وارد بخش "کمپین­ ها" شوید:

در صورتیکه که کمپین جدیدی دارید از طریق کلیک بر روی گزینه "ساخت کمپین جدید"، می­توانید اقدام به ساخت کمپین جدید نمایید.

همچنین در صورت ساختن کمپین، در این صفحه لیستی از کمپین‌های خود را خواهید دید که اطلاعات کلیدی در مورد هر کمپین و گزینه­های خلاصه کمپین و شارژ، ویرایش، خلاقه‌ها، افزودن خلاقه، حذف و فعال‌سازی در روبروی ستون هر کمپین قرار داده شده است که از طریق آنها قابلیت مدیریت کمپین به شما داده شده است.

بعد از ذخیره اطلاعات کمپین، پنل بلافاصله شما را به صفحه " ساخت خلاقه" هدایت میکند تا خلاقه مناسب خود را انتخاب کنید. جزئیات این صفحه را می‌توانید در کلیات صفحه ساخت خلاقه مطالعه کنید.

بعد از ساخت و ذخیره سازی اطلاعات خلاقه، پنل بلافاصله شما را به صفحه " ایجاد هدف‌گذاری" هدایت میکند تا هدف‌گذاری مناسب خلاقه را ایجاد کنید. جزئیات این صفحه را می‌توانید در صفحه ساخت هدف‌گذاری مطالعه کنید.

و در نهایت پس از ذخیره اطلاعات هدف‌گذاری، پنل شما را به صفحه جمع‌بندی و پرداخت کمپین هدایت میکند که در این صفحه بعد از مشاهده اطلاعات کمپین، می‌توانید کمپین را شارژ کنید.

  • راهنمای برنامه نویسان

در این بخش به راحتی می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص «ردیابی» دریافت کنید و در صورتیکه به مشکلی برخوردید، تنها کافیست به بخش کاربری خود رفته و با ارسال درخواست جدید، سوال مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید.

 

  • گزارشات

در این بخش شما امکان بررسی عملکرد کمپین‌های خود در رابطه با تبلیغات و میزان اثرگذاری هر یک از آنها را خواهید داشت.

به راحتی می­توانید گزارشات تمامی مشتری‌ها، کمپین‌ها و هدف‌گذاری‌های مربوطه به هر خلاقه را بررسی کنید و متوجه شوید که موفقیت شما در رابطه با تعداد نمایش و کلیک مربوط به هر هدف‌گذاری به چه میزانی بوده است و حتی می­توانید از طریق این بخش متوجه شوید که بیشترین ارتباط تبلیغات شما از طریق چه سیستم عاملیست!

 

  • حسابداری

افزایش اعتبار شما در بخش حسابداری پنل مگنت به دو صورت "افزایش اعتبار مگنت" و "اعتبار هدیه مگنت" قابل انجام است:

این بخش تمامی جزئیات «پرداخت» هایی که در حساب شما انجام شده است را نمایش می‌دهد. عملیات پرداختی که در حساب شما انجام شده است، می‌تواند جهت  افزایش اعتبار حساب مگنت شما، جمع‌بندی و پرداخت کمپین، اعتبار هدیه مگنت، بازگشت وجه مانده کمپین و سایر موارد پرداخت در حساب شما باشد.

آیا این متن توانست به شما کمک کند؟