گزارش کلیک - نمایش

کلیات صفحه گزارش کلیک ـ نمایش

در این بخش می‌توانید گزارش کلیک و نمایش تبلیغات خود را به تفکیک مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از میزان هزینه تبلیغ به ازای نمایش و کلیک مطلع شوید.
در صورتیکه کمپین شما بصورت کلیکی در حال نمایش میباشد و نیاز دارید گزارش کلیک و نمایش تبلیغات خود را به تفکیک و در یک جدول مشاهده کنید این بخش مناسب شماست.
در این قسمت باید دقت نمایید که انتخاب درست نام کمپین و بازه زمانی بسیار حائز اهمیت میباشد. شما میتوانید تا زیر قسمت خلاقه هم گزارش ها را بررسی نمایید (در اینجاست که انتخاب نام مناسب برای کمپین ها و خلاقه هایشان بیشتر به چشم می آید، پس در انتخاب نام کمپین و خلاقه ها برای گرفتن گزارش دقیق دقت نمایید).
 

مرحله ۱: انجام تنظیمات مشتری


بخش اول برای انجام تنظیمات مربوط به مشتری‌های حساب‌کاربری شما است (هر حساب کاربری میتواند بیشمار مشتری داشته باشد). در این بخش مشخص می­کنید که بر اساس چه فاکتورهایی از مشتری، می­خواهید اطلاعات را در این صفحه مشاهده کنید.
 بر اساس 4 فاکتوری که انتخاب می‌کنید، گزارش خود را مشاهده می‌کنید:

ـ کدام مشتری؟ حالت پیش‌فرض این کادر بر روی گزینه "همه موارد" انتخاب شده است. در صورتی که چندین مشتری در مگنت ثبت کرده باشید، می­توانید یک مشتری خاص یا تمامی مشتری‌های خود را جهت گزارش‌گیری انتخاب کنید.

ـ کدام کمپین؟ حالت پیش‌فرض این کادر بر روی گزینه "همه موارد" انتخاب شده است. در صورتیکه چندین کمپین داشته باشید، می توانید یک کمپین خاص را جستجو کنید یا تمامی کمپین‌های مشتری انتخاب شده را جهت گزارش‌گیری انتخاب کنید. همچنین جهت جستجو و انتخاب کمپین مورد نظرتان، نیاز نیست در ابتدا «مشتری» خود را انتخاب کنید و با انتخاب کمپین مورد نظرتان، سطوح بالاتر از کمپین (در سطح کمپین، تنها سطح بالاتر «مشتری» می‌باشد.)، بصورت خودکار تکمیل می‌شوند.

ـ چه تاریخی؟ به صورت پیش فرض گزارش در یک بازه زمانی 14روز گذشته نمایش داده میشود ، در این قسمت می­توانید بازه­های زمانی که در اختیارتان قرارداده شده را از منو انتخاب کنید، این بازه‌ها بر اساس مناسب‌ترین گزارشاتی که می‌توانید مشاهده کنید انتخاب شده است. همچنین می‌توانید زمان انتخابی موردنظر خود را وارد کنید. توجه کنید در صورتی که از بازه های پیش‌فرض قرار داده شده استفاده کنید، گزارشات تا "دیروز" نمایش داده می‌شود و شامل امروز نیست. برای مثال در صورتی که تاریخ امروز ۱۳98/۰۹/۲۱ باشد و شما بازه زمانی "دو هفته اخیر" را انتخاب کرده باشید، این انتخاب امروز را شامل نمی‌شود.

ـ چه گروه بندی؟ بر اساس 5 نوع گروه بندی میتوانید به صورت کمپین به کمپین، روز به روز، خلاقه به خلاقه، واحد تبلیغ به واحد تبلیغ و یا سیستم عامل به سیستم عامل گروه بندی نمایید تا در پایین صفحه به صورت جدول بندی این گروه بندی رو مشاهده نمایید
 

مرحله 2: مشاهده گزارش

بعد از انجام فیلترهای دلخواهاتان در بخش اصلی با توجه به بازه زمانی و نوع گروه بندی که در تعیین نموده اید، میتوانید جدول گزارش نمایش و کلیک کمپین خود را ببنید و از طریق دکمه "دانلود گزارش" در بالا سمت چپ جدول گزارش مدون را دریافت نمایید.
آیا این متن توانست به شما کمک کند؟